Forældresamarbejde

Vi ligger vægt på et åbent, tillidsfuldt og trygt samarbejde mellem personale og forældre. Dette forsøger vi ved at møde forældrene med "den gode historie", "Kaffe på kanden", "Smil" og "Tid til snak".

Samarbejdet skal bygge på gensidig respekt og vilje til at løse de problemer, der måtte opstå, da dette skaber de bedste rammer for barnets udvikling.

Igennem den daglige kontakt udveksler forældre og personale de relevante informationer således, at der tages hensyn til det enkelte barns behov.

Forældrene skal inddrages og være aktive medspillere i deres barns liv. Dette også set i forhold til arbejdet i vores bestyrelse - At forældre hjælper andre forældre og danner netværk på tværs i institutionen.